Kako napraviti narudžbu na vašoj stranici?
Upute pogledajte na stranici KAKO NAPRAVITI NARUDŽBU?
Kako mogu doći do artikala koje naručim na SATEN?
Saten vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.
Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?
Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.
Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi.
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.
Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?
Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti e-mail adresi: info@saten.ba ili na brojeve telefona naznačene na stranici KONTAKT.
Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?
Možete nam se obratiti na e-mail adresu info@saten.ba